Kilpailuun voi ilmoittaa pääosin Suomessa suunniteltuja ja tuotettuja digitaalisen median tuotantoja.
Kilpailuun ilmoitettavat työt tulee olla julkaistu tai selkeästi uudistuneita 10.2.2009 - 8.2.2010 välisenä aikana.
Viimeinen ilmoittautumispäivä kilpailuun on 8.2.2010. Ilmoittautumismaksut ovat samat kuin aiemminkin: työn ilmoittaminen yhteen kategoriaan maksaa 100 euroa, seuraavat kategoriat samalle työlle kustantavat 50 euroa. Hinnat eivät sisällä alvia.
Jokaiselle kilpailuun ilmoitettavalle työlle tulee laatia esittelysivu, josta löytyvät ainakin seuraavat tiedot:
- Työn nimi
- Suunnittelusta ja tuotannosta vastanneet yritykset
- Työn suunnitteluun ja tuotantoon osallistuneet henkilöt
- Asiakas
- Selkeä kuvaus työstä: mitä, miksi, kenelle?
- URL, josta kilpailutyö löytyy
- Työn arvioimiseen mahdollisesti tarvittavat testitunnukset
HUOM! Muistathan, että verkkokampanjat tulee sijoittaa osoitteeseen, josta ne löytyvät pysyvästi.
Tuomariston toiminta ja töiden palkitseminen
Jokaisessa kategoriassa on kolmen hengen tuomaristo, joka valitsee finalistityöt sekä voittajan. Tuomarit eivät saa arvioida edustamansa yrityksen tuotantoja eivätkä töitä joiden suunnittelussa tai tuotannossa heillä on osuus.
Tuomarit arvostelevat työt neljällä kriteerillä. Kriteerit ovat: luova idea, toteutus, strategia ja tulokset. Kriteerien painoarvo vaihtelee kategoriakohtaisesti. Painoarvot kerrotaan
kategoriat-sivulla.
Jokaisessa kategoriassa palkitaan paras työ. Tuomaristo jakaa myös tarpeen tullen kunniakirjoja.
Koko kilpailun paras työ palkitaan
Grand Prix -palkinnolla. Pääpalkinnon saajan päättävät eri kategorioiden puheenjohtajista koottu raati. Palkintogaala järjestetään
25. maaliskuuta 2010.
Lisätietoja kilpailusta
Krista Durchman, töiden ilmoittautumisiin liittyvät asiat
krista(at)rekaksois.com
050 586 9671
Rami Ahonen, sponsorointi, yleiset asiat
rami(at)rekaksois.com
050 352 4847
Jani Järvinen, sponsorointi, yleiset asiat
jani(at)rekaksois.com
040 533 8877