Gaala 2010 on onnistuneesti ohi. Paikalla oli ennätysyleisö, yli 830 vierasta! Ensi vuoteen.
13.01. Kilpailu käynnistyy
08.02. Deadline!
12.03. Finalistit julki
25.03. Gaala & IAB Grand One –seminaari!
0
 
Rohkeutta vaikuttavan kuluttajan
kohtaamiseen

Usein yliarvioidaan yhden ja aliarvioidaan seuraavan kymmenen vuoden kehitys, ja niin taisi käydä useimmille taas. Ihmisen suhde brändeihin ja mahdollisuus vaikuttaa niihin on muuttunut pysyvästi. Verkkomedioista kehittyi viime vuosien aikana uusin massamedia ja mobiili-internetin kasvu vielä vahvistaa tätä kehitystä.

Ovatko markkinointitekosi kuitenkaan linjassa muodostuneiden mahdollisuuksien kanssa? Kokeilu ei vaadi rohkeutta, mutta kokeilematta jättäminen sitäkin enemmän!
Nyt sinulla on tilaisuus kuulla Pohjoismaiden eturivin ajattelijoilta, mitkä ovat alkaneen vuosikymmenen suurimmat markkinoinnin mahdollisuudet - ja heidän konkreettiset neuvonsa niiden hyödyntämiseen.

Ohjelma:

Klo 13.00 Lounas
Klo 13.45
Tervetuloa
IAB Finlandin hallituksen puheenjohtaja Petri Karjalainen
Klo 14.00
Internet; The medium in constant change
Joris van Heukelom, toimitusjohtaja, SanomaDigital The Netherlands

The industry where people get aroused because of new pieces of hardware. The industry where metrics are holy but the numbers are seldom comparable. Young, angry and still misunderstood or a genuine money machine?
Let's find out during Joris van Heukelom's keynote.
Klo 14.40
Minne menet verkko?
Jyri Engeström

Verkkosivut ovat vaihtuneet reaaliaikaisiksi syötteiksi, YouTube ja Facebook jylläävät. Missä kulkee internetin terävin kärki nyt: onko kaikki jo nähty, vai vieläkö Piilaakson propelipäillä on jäljellä ideoita, joiden takia järkkyy Juupajoen Jormankin arki? Kannattaako suomalaisen yrittää, vai keskittyykö valta verkon gorilloille?
Luvassa vauhdikas katsaus siihen, missä mennään, millä on väliä, ja mikä juna meni jo!
Klo 15.20 Iltapäiväkahvi
Klo 15.40
Is this Bigger than Brands?
Richard Gatarski

Consumerism and brand management were formed in a mass media context. Online, real time, and social media are profoundly different. Is better brand management the answer?
In his presentation Richard will share his answers and point to some of the major issues and trends for the interactive and participatory future.
Klo 16.20
Katsaus Suomen digitaalisen markkinoinnin tasoon Grand One -kilpailutöiden kautta
Ari Ojansivu, kilpailun päätuomari
Klo 17.25
Kiitos ja näkemiin
Saila-Mari Kohtala, päätoimittaja, M&M
Klo 17.30 Päätösdrinkit
Klo 18.00 Tilaisuus päättyy

Tilaisuuden juontaa Kontaktointitoimisto Toinen Helsingin suunnittelija ja perustaja Teemu Neiglick.
lisätiedot
ilmoittautuminen
seminaarin puhujien esittely
iab finland
Yhteistyössä
mtv3 sub Kärkimedia Verkkolehdet mtv3 sub Sanoma Verkkomediamyynti M&M RE